Meer Artikelen

Zo biedt Bouwmaat een persoonlijke omnichannel ervaring voor klanten

Met de realtime inzet van klantinzichten brengt Bouwmaat zijn persoonlijke benadering ook naar de digitale kanalen. “Omnichannel betekent dat je online dezelfde persoonlijke betrokkenheid toont als fysiek in de winkel”

Marketing automation

Hoe de RAI tien procent meer bezoekers werft met contentmarketing en gepersonaliseerde mailings

Met de inzet van SEO, contentmarketing en marketing automation realiseerde de RAI tien procentmeer bezoekers voor haar Aquatech Amsterdam 2019 beurs.

Marketing automation

Zo voorspelt Vakmedianet de deelname aan een evenement 

De waarschijnlijkheid of iemand deel zal nemen aan een evenement is heel goed te voorspellen, zo vertelt Stephanie Gillisse, Marketing Manager Data & Development bij Vakmedianet.

Marketing automation

Zo communiceert KLM persoonlijk en relevant met tien miljoen reizigers wereldwijd

Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld.

Marketing automation

Inbound marketing gaat naar hoger niveau met dynamische content en realtime reageren

Inbound marketing verandert onder invloed van onder andere social, mobile en personalisatie. Moderne oplossingen groeien daarin mee.

Marketing automation