Real-time voorraadbeheer als basis voor de omnichannel-toekomst
Retailers met een omnichannel-strategie worstelen ermee: real-time inzicht in de voorraden en daar óók nog eens ‘iets’ mee doen richting de klant.
Retailers met een omnichannel-strategie worstelen ermee: real-time inzicht in de voorraden en daar óók nog eens ‘iets’ mee doen richting de klant.
Juweliersketen Lucardi voerde een productinformatiesysteem in tijdens corona: groot project met complex assortiment van duizenden producten en varianten.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Je e-commerceplatform: maatwerk of standaardoplossing? Wanneer ben je beter af met standaardsoftware? En wat zijn daar eigenlijk de voor- en nadelen van?
Hoe creëer je met een PIM-systeem die single source of truth die zorgt voor een efficiënte workflow en uniformiteit rondom productinformatie?
XSARUS is een digital e-commerce bureau met een toppositie in de Benelux. Vanuit Middelharnis en Rotterdam werken dagelijks ruim 75 […]