Product Information Management om je doelen te realiseren: zo begin je
Ben jij verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie en klanttevredenheid tot het verbeteren van de merkherkenning en het verhogen
Ben jij verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie en klanttevredenheid tot het verbeteren van de merkherkenning en het verhogen
Kwalitatief hoogstaande productdata zijn essentieel voor een gezonde bedrijfsvoering. Generatieve AI kan helpen productdata te verbeteren en uit te breiden.
Juweliersketen Lucardi voerde een productinformatiesysteem in tijdens corona: groot project met complex assortiment van duizenden producten en varianten.
Villeroy & Boch is een internationale fabrikant van lifestyleproducten. In dit whitepaper lees je hoe een PIM-oplossing heeft geholpen om de time-to-market met 60% te verkorten.
In dit whitepaper lees je hoe Product Information Management kan je helpen om te voldoen aan de verwachtingen van de consument.
Hoe creëer je met een PIM-systeem die single source of truth die zorgt voor een efficiënte workflow en uniformiteit rondom productinformatie?
Vanwege de snelle groei van e-commerce en de populariteit van online winkels is Product Information Management (PIM) steeds noodzakelijker geworden. Assortimenten zijn van enkele duizenden artikelen naar soms wel...
Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.
Hoe zorg je dat de digitale informatie in alle verschillende afelingen van je bedrijf hetzelfde is en klopt? Daarvoor is een golden record broodnodig.
Tijdens de reis genereert je product volop data, vanaf de eerste dag van ideevorming tot de dagen waarop het wordt verkocht.
Van e-commerce wordt altijd groei verwacht. Ergens is die rek met je eigen assortiment er een keer uit. Dus dan kun je denken aan assortimentsuitbreiding en nieuwe verkoopkanalen gaan...