Experimenteren met conversie-optimalisatie en PIM in een internationale B2B-omgeving
Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen?
Hoe optimaliseer je je conversies en manage je je productinformatie als je als e-commerce-bedrijf actief bent in verschillende landen?
Veel B2B-partijen worstelen met het opbouwen van een goede band met hun klanten in het online kanaal. Vaak weten ze niet precies hoe de customer journey eruit ziet en...
Juweliersketen Lucardi voerde een productinformatiesysteem in tijdens corona: groot project met complex assortiment van duizenden producten en varianten.
Villeroy & Boch is een internationale fabrikant van lifestyleproducten. In dit whitepaper lees je hoe een PIM-oplossing heeft geholpen om de time-to-market met 60% te verkorten.
In dit whitepaper lees je hoe Product Information Management kan je helpen om te voldoen aan de verwachtingen van de consument.
Hoe creëer je met een PIM-systeem die single source of truth die zorgt voor een efficiënte workflow en uniformiteit rondom productinformatie?
Meer dan 4000 eigen ontwikkelde producten verkopen, in 7 landen en 19 talen, ieder land met eigen systemen. Hoe? Met PIM als rode draad.
De Belgische tuincentra van Oh'Green implementeerden een PIM om de digitale transformatie van de organisatie vleugels te geven.
Voor webshops met een groot productaanbod is PIM -Product Informatie Management- bijna onontbeerlijk. Maar wat is PIM precies en wat levert het op?
Vanwege de snelle groei van e-commerce en de populariteit van online winkels is Product Information Management (PIM) steeds noodzakelijker geworden. Assortimenten zijn van enkele duizenden artikelen naar soms wel...
Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.