-

Campagnepanel 193: ‘voelt klassiek digitaal’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar de 'Veilig op Weg'-campagne gemaakt voor Univé.

  • Campagnesite: unive.nl/auto/veilig-in-het-verkeer
  • Klant: Univé
  • Bureau: Dept
  • Gebruikte media: de Univé-app, in en rondom de eigen meer dan honderd winkels, display, YouTube, socials, TV en radio
  • Doel campagne: verhogen van de naamsbekendheid en overweging van Univé en van ‘Veilig op Weg’.
Omschrijving

Met het thema ‘Voel je veilig. Zeker in het verkeer’ wil Univé laten zien dat je je veiliger in het verkeer voelt als je daaraan zelf een steentje bijdraagt. Dat doet de verzekeraar met media en een nieuwe functie binnen de Univé-app. Die heet ‘Veilig op Weg’. De app monitort tijdens de rit het rijgedrag. Hoe hard trek je op? Hoe hard rijd je? Rem je fel of gedoseerd? Kun je van je telefoon afblijven? Met deze data wordt de veiligheid van iemands rijgedrag gemeten. Bij een goede score beloont Univé bestuurders met een premiekorting op hun autoverzekering die kan oplopen tot tien procent.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!