-

Hoe de nieuwe online horizon van Boskalis tot stand kwam

Een nieuwe corporate website voor klanten zoals olie-, gas- en windenergiemaatschappijen, havenexploitanten en overheden, investeerders, medewerkers, werkzoekenden, pers en partners waarop alle bedrijfsactiviteiten worden belicht – dat was de opdracht die wij kregen van Boskalis. De site is bovendien de blauwdruk voor veertien subsites. Diversiteit in goede banen leiden was dus de grootste uitdaging bij dit project.

Boskalis is van oorsprong een baggeraar maar doet inmiddels veel meer. Wereldwijd is het Nederlandse bedrijf actief in de aanleg en het onderhoud van havens en vaarwegen, landaanwinning en kust- en oeverbescherming, maar Boskalis is ook in te schakelen op het gebied van maritieme diensten, als aannemer in de offshore energiesector zoals bij windmolenparken en voor sleep- en bergingsdiensten. De uitbreiding van het dienstenpakket komt met name door overnames van diverse bedrijven. Op de nieuwe website moesten zowel deze dynamiek als het nieuwe merkconcept ‘Creating New Horizons’ goed overkomen.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!