More stories
Agency Talks
In Agency Talks gaan we in gesprek met experts van verschillende bureau’s om te kijken wat er allemaal speelt in de bureauwereld.
Hoe Makro zijn nieuwe positionering benadrukt met een ambassadeur-campagne
Makro is de afgelopen jaren van een strategie op basis van ‘food inspiration’ overgeschakeld naar het fundament van prijscommunicatie.
How to: zo vind je het juiste bureau voor je merk
Je bent als opdrachtgever op zoek naar een nieuw bureau, maar er is enorm veel keus. Help! Hoe vind je de perfecte match?
BFF Trading ging van scepsis naar het omarmen van online kanalen
BFF Trading ging in korte tijd van scepsis naar een enorm positieve impact door online zichtbaarheid.
De agency cases van januari
In deze collectie presenteren verschillende digitale bureau’s hun cases. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen.
Agency Cases september 2023
In deze collectie bundelen we de beste cases van diverse agencies. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen.
Agency case: Redkiwi verving de website en app voor La Place
La Place zocht een partner om zowel hun app als website te vervangen. De wens? Een eigentijdser design en een […]
Agency case: Hoe Snakeware de marketeers van Dormio te hulp schoot
De luxe Dormio Resorts & Hotels kun je vinden op toeristische toplocaties binnen Europa. Recent heeft Snakeware met behulp van […]
Agency case: Fabrique geeft Avis een flinke update
Agency case: Fabrique geeft Avis een flinke update
Clever Franke maakt de impact van geld tastbaar met data
Enorme datasets behapbaar en stijlvol maken, daar leven ze bij Clever Franke van op. In opdracht van Global SNS Bank maakte zij een digitale wereldkaart.
Polestar: het leven en voelen van een merk
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Hoe Momkai het fundament ontwierp voor digitaal muziektheater HYMN
Digitaal muziektheater HYMN ontstond tijdens Corona. Voor Momkai een voorbeeld van vanaf het begin meedenken en zoeken naar betekenis voor de gebruikers.
Van koffietafelboek tot adrenaline: de ultieme (klant)reis
Met beleving zorgen voor conversie, dat is de strategie van Build in Amsterdam. Bij het platform voor avonturenreizen Land of Ride is dat zeker het geval.
Premium
Clever Franke ontwikkelt interactief platform voor agrarische sector
Ontwerpbureau Clever°Franke ontwikkelde een innovatief digitaal platform voor Aker. Het platform ondersteunt boeren bij precisielandbouw en zet drones en slimme technologieën in voor het monitoren van de gewassen. We kijken achter de schermen van het prijswinnende project van Aker, dat net uitgroepen is tot ‘Chicago’s top 50 Startups to Watch in 2018’.