More stories
Nieuw digitaal platform voor ’s werelds grootste kunstbeurs
De fysieke kunstbeurs TEFAF wordt ondersteund door een enorme hoeveelheid digitale processen. Deze processen moeten vlekkeloos verlopen om het aankoopproces […]
Louwman Group wil graag een mobility-partner voor het leven zijn
De Louwman Group beschikt over een enorme waaier aan uiteenlopende mobility producten in diverse sectoren. Van bekende automerken tot producten […]
High Profile Locaties en iO: hoe beheers je een project dat alle disciplines van bureau en klant raakt?
Hoe blijf je bij met moderne gebruikservaring van platformen als Coolblue en Amazon? In deze video antwoord op deze vraag en meer.
Customer journey-optimalisatie: hoe Jumpsquare klanten laat bewegen
Trampolinespringen tot een landelijke sport maken: het is een grote ambitie. Jaar op jaar zijn de Jumpsquare Group en hun […]
Drents DNA, liefde voor de club en een topwebshop
In deze video gaan X-interactive en FC Emmen dieper in op hun samenwerking. X-Interactive heeft een state-of-the-art webshop ontwikkeld voor […]
Synetic en Zorgboodschap: een gelaagde ‘boodschappenshop’ voor de zorg
De zorgsector staat onder druk. Met digitale oplossingen kan een deel van deze druk worden verlicht. Zo ontstond de behoefte […]
Bluebird Day en Brabantia: digitale innovatie en landenuitbreiding
Al tien jaar lang speelt Bluebird Day, onderdeel van de Handpicked, een belangrijke rol als digitale partner van Brabantia.
Love Stories en XSARUS brengen de creatieve wereld van branding samen met datagedreven e-commerce
Lingeriemerk Love Stories Intimates brengt bijzondere collecties op de juiste manier naar verschillende doelgroepen.
Bosman en React Online maken van zorg een zorg minder
Zorgprofessionals helpen de beste zorg te leveren en cliënten helpen om goed voor zichzelf te zorgen, dat is de missie van Bosman.
Drie landen, één droom en een campagne: WK Vrouwenvoetbal 2027
De campagne ‘Breaking New Ground’ heeft één doel: het WK Vrouwenvoetbal voor 2027 naar Nederland, België en Duitsland halen. De […]
De agency cases van maart
Van business concept naar een meaningful digital product
In deze video schuiven Roy Scheerder en Remmert Stipdonk aan, om uit te leggen hoe je betekenis in iedere digitale ervaring kunt brengen.
How To: effectieve evaluatie van de samenwerking met je bureau
Je werkt al een tijdje samen met het bureau dat je in de arm hebt genomen, maar hoe toets je nu of je nog op de juiste weg bent samen?
Yanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschool
In deze video bespreken Herwin van den Berg en Katya Lebedeva hoe het proces van rebranding in het digitale tijdperk eruit ziet.