De eerste én de beste
Sition is hét e-commercebureau op het gebied van shopware professional en enterprise. Partners Michel Doens en Dennis Bottram zetten graag […]
Sition is hét e-commercebureau op het gebied van shopware professional en enterprise. Partners Michel Doens en Dennis Bottram zetten graag […]
Met een bereik van acht miljoen Nederlanders timmert Reshift flink aan de weg. Daarbij speelt de acquisitie van kieskeurig een […]
Betalen met een OR-code wordt steeds populairder en Payconiq plukt daar de vruchten van. De betaalapp voor online en fysieke […]
De merkbeleving van de eindklant is voor een groot deel afhankelijk van fulfilment. Dat weet lifestylemerk Zusss als geen ander. […]
Het succes van Elevate Digital en Adcalls in twee ranglijsten van deze editie heeft volgens Elevate-oprichter Tamer Saglambilek alles te […]
Hoppinger is een digital partner die organisaties helpt met uitdagende digitaliseringsvraagstukken. “Digitalisering draait om het makkelijker en sneller leveren van […]
Conclusion Digital X heeft het afgelopen jaar weer samen met klanten elk project tot een succes weten te maken, aldus […]
Bain & Company is een van de grootste strategieadvieshuizen ter wereld. De multinational helpt bedrijven bij het realiseren van een […]
Creative-software-developmentbureau Bitfactory doet meer dan lekkere code schrijven en mooie projecten draaien: het verdiept zich in de vraag achter de […]
Actito heeft een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor het automatiseren van marketingcampagnes, vertelt Jules Pieters. Klanten kunnen dankzij het […]
Marketing, technologie, data en consulting: het komt allemaal samen bij Artefact. Het internationale bureau met 1100 consultants in 20 landen, […]
Pondres helpt bedrijven om op een creatieve, unieke en effectieve manier met hun eindklanten te communiceren. Met als resultaat een […]
Accenture interactive timmert flink aan de weg. De ambitie is duidelijk: de leidende ‘experience agency’ zijn. Om dat te realiseren, […]
Zuiver Media richt zich op middelgrote en kleinere merken met groei-ambitie. “Dergelijke bedrijven zien grote kansen in online marketing”, zegt […]
Technologie is te vaak een beperkende factor voor bedrijven, vinden Taco Ekkel en Mathijs Kadijk, partners van het twintigjarige Q42. […]