More stories

Alles draait bij Hipex om performance

Hipex, geboren vanuit een magento-developmentbureau, beschikt over een flinke dosis inhoudelijke magento-kennis. Intussen heeft de groei een stevige vlucht genomen: het team, de klanten en de partners zijn al een aantal jaren op rij meer dan verdubbeld.

Emerce 100

Be better together

Hearst is het crossmediale creatieve- contentpowerhouse met lifestylemerken met een voorliefde voor creatie vanuit de consument. Hoogwaardige content met bereik en impact: ‘don’t follow the hype, follow the people.’

Emerce 100

Betere digitale producten, betere wereld

Digital Natives heeft een missie. Betere digitale producten maken die een betere digitale wereld scheppen. “hoe gaan we samen een digitale wereld creëren waarmee we vooruit kunnen?”, aldus erik de vreede, founder en chief Digital Natives.

Emerce 100

iDEAL klaar voor PSD2

PSD2 staat voor de deur.
iDeal ziet het als een unieke kans.

Emerce 100

Data- en technologie- gedreven marketing

Voor het accelereren van digitale transformatie is Artefact het juiste adres, vertellen Lennert de Rijk en Arnold Struik. Uniek is dat Artefact het hele palet biedt, van opzetten van een datastrategie tot uitvoering van digitale marketingcampagnes voor branding en performance.

Emerce 100

Iedere klant wordt online de beste in zijn domein

Complexe materie van internationaal opererende klanten doorgronden en versimpelen. Vervolgens verrassende oplossingen op maat bedenken en implementeren. Om ze hiermee zo goed mogelijk online te laten groeien én maximaal te ontzorgen, Werkt TRIMM met multidisciplinaire teams. de grondige analyses vormen de basis voor online topposities van klanten.

Emerce 100

Technologiegeleid en datagedreven

Binnen tien jaar moet elk bedrijf technologiegeleid en datagedreven zijn, anders verliest het bestaansrecht. om dat te bereiken reikt SparkOptimus een unieke integrale aanpak aan die ook de noodzakelijke implementatie van de verandertrajecten omvat. Directeuren Alexandra Jankovich en Tom Voskes leggen uit.

Emerce 100

We zijn een hechte groep mensen die mooie dingen maken

Internetbureau Q42 is in het jaar 2000 opgericht om projecten uit te voeren met blijvend resultaat én om softwareontwikkelaars werk te bieden dat ze echt leuk vinden. Managing partners Stef Brooijmans en Chris Waalberg leggen uit hoe deze tweeledige doelstelling in de praktijk gestalte krijgt.

Emerce 100

People-based marketing- transformatie

Concurrentievoordeel behalen zit niet meer in de snelheid van digitale transformatie, maar in de mens centraal zetten. Daarom heeft Merkle het liever over ‘people-based transformation’. Merkle helpt bedrijven dan ook om échte mensen centraal te zetten in de klantcontactstrategie en relevante merkervaringen te creëren.

Emerce 100

Mediabureau 2019: samenwerken, cultuur en techniek

Mediabureaus moeten meer samenwerken, nauwkeuriger kijken naar de culturele insteek van de steeds sneller bewegende doelgroepen en voor het merk alle technologische middelen inzetten. Aldus Léonie Koning en Brego Keller, respectievelijk CEO van Initiative en UM.

Emerce 100

Continuïteit én innovatie

Als ondernemingen een stap vooruit willen zetten in hun digitale dienstverlening, dan zijn behoud van zekerheid en stabiliteit belangrijke aandachtspunten, weet Sebastiaan Terlouw van Indivirtual. Zijn bedrijf zoekt in projecten voor opdrachtgevers steeds de juiste balans tussen innovatie en zekerheid.

Emerce 100

Naar recruitment 3.0

Recruitment zal de komende jaren nog veel meer datagedreven en dynamischer worden. Kwaliteit van de kandidaten gaat zwaarder wegen. Bedrijven én kandidaten moeten meer werk maken van hun branding. Sander Poos, managing director van Indeed Benelux, geeft zijn visie op recruitment 3.0.

Emerce 100

Groei door innovatieve inzet technologie

Technologie maakt datagedreven en een-op-eencommunicatie met de klant mogelijk. Tegelijkertijd ontstaat een platform voor constante analyse en optimalisatie voor een beter eindresultaat. Wie dit maximaal wil realiseren, doorbreekt de interne ‘silo’s’ tussen sales, marketing en service.

Emerce 100

Alles uit de kast voor campagneresultaat

“16% meer omzet, 43% besparing op de kosten per transactie en een conversieratio die groeit met maar liefst 27%. En dat allemaal omdat we onze talenten op het gebied van data, onlinemarketing, development en creatie met elkaar aan tafel zetten.”

Emerce 100

3 x hoge positie in Emerce 100

Fingerspitz, Bluebird Day en e-Sites. Drie bureaus die ieder in hun eigen digitale disciplines de topposities claimen in de Emerce 100: online marketing, e-commerce en web- en mobileoplossingen. Ze zijn allemaal onderdeel van Handpicked Agencies. Ze hebben nog iets gemeen: de roots liggen in Noord-Brabant, maar met klanten verspreid over het hele land. “Het collectief is onze kracht; we zijn een hechte club. Dat is ook meteen onze aantrekkingskracht.”

Emerce 100