Succes met één platform
Episerver is een wereldwijde specialist in geavanceerde digital marketing software. Het cloud- gebaseerde platform integreert content management, commerce, marketing automation […]
Episerver is een wereldwijde specialist in geavanceerde digital marketing software. Het cloud- gebaseerde platform integreert content management, commerce, marketing automation […]
Fabrique is een strategisch digitaal bureau dat met design het verschil maakt. “Bij digitalisering is er een spanning tussen eindgebruiker […]
Goeiezaak.com is niet zomaar een dertien-in-een-dozijn digitaal bureau, vertelt Robert-Jan van Tongerloo. “We zijn niet alleen ondernemers. We begrijpen ondernemerschap. […]
Hipex, geboren vanuit een magento-developmentbureau, beschikt over een flinke dosis inhoudelijke magento-kennis. Intussen heeft de groei een stevige vlucht genomen: het team, de klanten en de partners zijn al een aantal jaren op rij meer dan verdubbeld.
Hearst is het crossmediale creatieve- contentpowerhouse met lifestylemerken met een voorliefde voor creatie vanuit de consument. Hoogwaardige content met bereik en impact: ‘don’t follow the hype, follow the people.’
Digital Natives heeft een missie. Betere digitale producten maken die een betere digitale wereld scheppen. “hoe gaan we samen een digitale wereld creëren waarmee we vooruit kunnen?”, aldus erik de vreede, founder en chief Digital Natives.
Voor het accelereren van digitale transformatie is Artefact het juiste adres, vertellen Lennert de Rijk en Arnold Struik. Uniek is dat Artefact het hele palet biedt, van opzetten van een datastrategie tot uitvoering van digitale marketingcampagnes voor branding en performance.
Complexe materie van internationaal opererende klanten doorgronden en versimpelen. Vervolgens verrassende oplossingen op maat bedenken en implementeren. Om ze hiermee zo goed mogelijk online te laten groeien én maximaal te ontzorgen, Werkt TRIMM met multidisciplinaire teams. de grondige analyses vormen de basis voor online topposities van klanten.
Binnen tien jaar moet elk bedrijf technologiegeleid en datagedreven zijn, anders verliest het bestaansrecht. om dat te bereiken reikt SparkOptimus een unieke integrale aanpak aan die ook de noodzakelijke implementatie van de verandertrajecten omvat. Directeuren Alexandra Jankovich en Tom Voskes leggen uit.
Internetbureau Q42 is in het jaar 2000 opgericht om projecten uit te voeren met blijvend resultaat én om softwareontwikkelaars werk te bieden dat ze echt leuk vinden. Managing partners Stef Brooijmans en Chris Waalberg leggen uit hoe deze tweeledige doelstelling in de praktijk gestalte krijgt.
Concurrentievoordeel behalen zit niet meer in de snelheid van digitale transformatie, maar in de mens centraal zetten. Daarom heeft Merkle het liever over ‘people-based transformation’. Merkle helpt bedrijven dan ook om échte mensen centraal te zetten in de klantcontactstrategie en relevante merkervaringen te creëren.
Mediabureaus moeten meer samenwerken, nauwkeuriger kijken naar de culturele insteek van de steeds sneller bewegende doelgroepen en voor het merk alle technologische middelen inzetten. Aldus Léonie Koning en Brego Keller, respectievelijk CEO van Initiative en UM.
Als ondernemingen een stap vooruit willen zetten in hun digitale dienstverlening, dan zijn behoud van zekerheid en stabiliteit belangrijke aandachtspunten, weet Sebastiaan Terlouw van Indivirtual. Zijn bedrijf zoekt in projecten voor opdrachtgevers steeds de juiste balans tussen innovatie en zekerheid.
Recruitment zal de komende jaren nog veel meer datagedreven en dynamischer worden. Kwaliteit van de kandidaten gaat zwaarder wegen. Bedrijven én kandidaten moeten meer werk maken van hun branding. Sander Poos, managing director van Indeed Benelux, geeft zijn visie op recruitment 3.0.