Data optimaal inzetten
Selligent Marketing Cloud is een AI-gestuurd platform voor marketing automation. De software wordt gebruikt door leidende nationale en internationale bedrijven […]
Selligent Marketing Cloud is een AI-gestuurd platform voor marketing automation. De software wordt gebruikt door leidende nationale en internationale bedrijven […]
Rocket Digital bestaat sinds 2012 en hecht grote waarde aan het onderhouden van langdurige relaties met klanten. “Er zijn veel […]
De vroege keuze voor een cloud-based oplossing heeft het zich snel ontwikkelende Payconiq geen windeieren gelegd: dankzij de efficiënte schaalbaarheid […]
Het Japanse sportmerk Mizuno timmert in Europa volop aan de weg. Ook in Nederland. Het doel? Verder groeien. Vooral ook […]
Merkle helpt bedrijven om betekenisvolle klantervaringen te creëren. “We begeleiden merken in het volledige traject: van strategie en digitale transformatie […]
Headless commerce is de toekomst. Om daar optimaal op aan te sluiten, heeft Inventus een headless webshop ontwikkeld. “We kunnen […]
Het Rotterdamse Hoppinger ontwikkelde zich de afgelopen twintig jaar van digital agency tot strategisch digital partner. “Onze missie is klanten […]
“In marketing meten we inmiddels alles. Toch blijven veel marketeers, ondanks de ongekende toename aan data, doen wat ze deden.” […]
“DeliveryMatch combineert ordermanagement, transportmanagement en verzendmanagement, van checkout tot deurbel voor B2BC en D2BC”, zegt Roland Slegers over zijn bedrijf. […]
“De digitale industrie verandert snel”, zegt Tijmen Willems, Country Director Benelux & Nordics bij Criteo, het technologiebedrijf dat marketeers wereldwijd […]
Van een regionale campus is de Brightlands Smart Services Campus uitgegroeid tot een van de zeven erkende landelijke Data Science […]
De toenemende beschikbaarheid van data heeft de rol van finance én IT in organisaties vergroot. Maar data heeft weinig waarde […]
Raymond van Cleef is strategy director en mede-oprichter van strategisch ontwerpbureau AlienTrick uit Hengelo. Hij en de andere ‘Aliens’ vierden […]
Het jaar 2022 staat in het teken van performance based content marketing, zegt managing director Jouke Tjeerdsma van [M]media. Naast […]
Al bijna dertig jaar vertrouwen bedrijven op de kennis en expertise van EPAM voor software-engineering, productdesign en, steeds vaker, ondersteuning […]