Informaat onderscheidt zich door waarden gedreven digital design.
De ontwikkelingen in de wereld om ons heen volgen elkaar in razend tempo op. Denk aan nieuwe technologie, nieuwe generatie […]
De ontwikkelingen in de wereld om ons heen volgen elkaar in razend tempo op. Denk aan nieuwe technologie, nieuwe generatie […]
De digitale volwassenheid van organisaties groeit en daarmee de vraag naar fullservice digital partners, merkt Hoppinger. Hun missie: ‘Het versnellen […]
Samen met Henry Handsome en Synetic is b2b-marketing-agency Gradient een krachtige geïntegreerde propositie gestart: Label134 combineert talent, flexibiliteit en ondernemerschap. […]
fourcreating maakt prijswinnende video’s met als doel de overprikkelde generatie te raken. “Je moet ervoor zorgen dat hun duim stopt […]
Data uit diverse bronnen vertalen naar bruikbare inzichten en optimale klantervaringen? Het in 1999 als e-mailservice gestarte Dotdigital brengt met […]
DGTLbase is een Amsterdams onlinemarketingbureau dat klanten in hun kracht zet met ROI-gedreven performancemarketing. “In het overwegend homogene, mannelijke digital-agencylandschap […]
DeliveryMatch combineert order-, transport- en shippingmanagement in één platform. Zodat alle saleskanalen en logistieke concepten in de hele keten naadloos […]
Met zijn SaaS-diensten biedt BigCommerce het mkb en de enterprise een schaalbaar en flexibel e-commerceplatform dat dankzij de MACH-principes altijd […]
Corporate websites ondergaan de komende jaren de ingrijpendste verandering sinds de lancering van internet. “Artificial intelligence en innovatieve UX creëren […]
Artefact is een agency gespecialiseerd in de mix van data- en digital marketing. Met ruim 1100 collega’s is het bureau […]
Bijna iedereen kan tegenwoordig een app maken. Maar dat betekent nog niet dat deze veilig is, lang meegaat en aansluit […]
“Om te kunnen concurreren met buitenlandse streamingdiensten als Netflix en Amazon móéten Nederlandse mediabedrijven wel gaan samenwerken”, aldus Pim Schmitz, […]
Als bedrijven willen groeien, moeten ze op een andere manier naar de markt kijken dan voorheen. Een sterk merk is […]
Somention is een ‘social frontrunner’ die zich toelegt op creatie van content voor social media en community’s bouwt en onderhoudt. […]
De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP), […]