More stories

Informaat onderscheidt zich door waarden gedreven digital design.

De ontwikkelingen in de wereld om ons heen volgen elkaar in razend tempo op. Denk aan nieuwe technologie, nieuwe generatie […]

Emerce 100

“Een digitale ervaring die onderscheidend en op maat is voor de doelgroep”

De digitale volwassenheid van organisaties groeit en daarmee de vraag naar fullservice digital partners, merkt Hoppinger. Hun missie: ‘Het versnellen […]

Emerce 100

Label134 combineert talent, flexibiliteit en ondernemerschap

Samen met Henry Handsome en Synetic is b2b-marketing-agency Gradient een krachtige geïntegreerde propositie gestart: Label134 combineert talent, flexibiliteit en ondernemerschap.  […]

Emerce 100

“Creativiteit en verhaal zijn leidend, niet de vorm waarin het wordt verteld”

fourcreating maakt prijswinnende video’s met als doel de overprikkelde generatie te raken. “Je moet ervoor zorgen dat hun duim stopt […]

Emerce 100

Multichannel marketing automation binnen bereik

Data uit diverse bronnen vertalen naar bruikbare inzichten en optimale klantervaringen? Het in 1999 als e-mailservice gestarte Dotdigital brengt met […]

Emerce 100

Klanten in hun kracht zetten met ROI-gedreven performancemarketing

DGTLbase is een Amsterdams onlinemarketingbureau dat klanten in hun kracht zet met ROI-gedreven performancemarketing. “In het overwegend homogene, mannelijke digital-agencylandschap […]

Emerce 100

DeliveryMatch combineert order-, transport- en shippingmanagement in één platform

DeliveryMatch combineert order-, transport- en shippingmanagement in één platform. Zodat alle saleskanalen en logistieke concepten in de hele keten naadloos […]

Emerce 100

Een flexibel e-commerceplatform door SaaS-diensten

Met zijn SaaS-diensten biedt BigCommerce het mkb en de enterprise een schaalbaar en flexibel e-commerceplatform dat dankzij de MACH-principes altijd […]

Emerce 100

“Artificial intelligence en innovatieve UX creëren slimme intermediairs voor informatie.”

Corporate websites ondergaan de komende jaren de ingrijpendste verandering sinds de lancering van internet. “Artificial intelligence en innovatieve UX creëren […]

Emerce 100

“We groeien ieder jaar met zo’n 40%.”

Artefact is een agency gespecialiseerd in de mix van data- en digital marketing. Met ruim 1100 collega’s is het bureau […]

Emerce 100

Goede apps maken is specialistisch werk

Bijna iedereen kan tegenwoordig een app maken. Maar dat betekent nog niet dat deze veilig is, lang meegaat en aansluit […]

Emerce 100

Consolideren is onvermijdelijk

“Om te kunnen concurreren met buitenlandse streamingdiensten als Netflix en Amazon móéten Nederlandse mediabedrijven wel gaan samenwerken”, aldus Pim Schmitz, […]

Emerce 100

Bouwen van merken belangrijker dan ooit

Als bedrijven willen groeien, moeten ze op een andere manier naar de markt kijken dan voorheen. Een sterk merk is […]

Emerce 100

‘Scrollstoppers’ om de doelgroep te binden

Somention is een ‘social frontrunner’ die zich toelegt op creatie van content voor social media en community’s bouwt en onderhoudt. […]

Emerce 100

‘Waarde genereren is nu nog makkelijker’

De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP), […]

Emerce 100