-

‘De culturele fit met onze klanten is key; zij verwachten van ons dat wij hen uitdagen’

Bij Proserve geloven ze dat de lat altijd hoger gelegd kan worden. “Een open bedrijfscultuur, waarin we elkaar en onze klanten uitdagen om kwalitatief het beste werk te leveren. We inspireren elkaar en zorgen op deze manier ook voor innovatie, betrouwbaarheid en continuïteit.”

Patrick Grauss, Sales Director, en Marcel Boogert, Operations Manager Proserve: “We werken continu aan het verbeteren van de klanttevredenheid.” 

Patrick: “Proserve levert managed-IT-oplossingen voor bedrijven waarbij IT voorwaardelijk is voor hun kritische bedrijfsprocessen. Het gaat om bedrijven die hoge eisen stellen aan de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van IT. Zij kunnen zich geen downtime veroorloven. We leveren maatwerk op basis van gestandaardiseerde bouwblokken en maken gebruik van hoge kwaliteitsstandaarden en best practices.” 

Marcel: “Proserve realiseert cloudonafhankelijke oplossingen op basis van VMware, OpenStack, Amazon Web Services en Microsoft Azure.”

Begrip voor klantbusiness
Patrick: “Wat onze benadering uniek maakt, is dat we benieuwd zijn naar het waarom. Proserve wil de context en de business van de klant begrijpen en aan de hand daarvan een IT-oplossing op maat ontwerpen. Technologie is wat Proserve betreft geen doel op zich. De businessrequirements van de klant zijn altijd het vertrekpunt. Het doel is een effectieve IT-oplossing die past bij de verwachtingen, doelen en ambities van een klant. De culturele fit met onze klanten is key; zij verwachten van ons dat wij hen uitdagen.”

Proserve heeft security en compliance hoog in het vaandel staan. De organisatie behaalde al vier jaar op rij ‘geen bevindingen’ bij de ISO-audits en heeft in 2020 de scope verder uitgebreid met een ISAE3402-rapportage. Marcel: “Ik ben trots op de groei van ons team, de klanten en het bedrijf. Het is een teameffort die impact maakt!”

9+
Marcel: “Gezamenlijk streven we naar kwaliteit, naar die 9+ in ons werk en in de partnerships met klanten. Wij geloven in de kracht van samenwerking; een persoonlijke aanpak met korte lijnen. Als het managed label van team.blue beschikken wij als organisatie over expertise en lerend vermogen waar klanten volop van profiteren. Daarnaast heeft Proserve als onderdeel van team.blue toegang tot unieke bouwblokken voor IAAS- en connectiviteitsdiensten.”

Marcel besluit: “Wij vertellen graag over onze aanpak en dienstverlening, maar liever laten we dit aan onze klanten over. In 2018 en 2019 waardeerden klanten Proserve met een 8,6 voor klanttevredenheid in het jaarlijkse Giarte-benchmarkonderzoek. In 2020 ontvingen we zelfs een 8,9, waarmee Proserve een van de best beoordeelde managed service providers van Nederland is. De Emerce-rating van dit jaar is opnieuw een prachtig bewijs van onze waardevolle partnerships!”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond