0
37
Channel: Marketing

Zet je winkel op de radar: hoe locatie dé motor wordt voor fysieke retail

Fysieke winkels blijven bestaan, maar hun rol is veranderd. Niet langer draait het om transacties en traffic, maar om beleving, relevantie en merkversterking. Consumenten oriënteren zich online, maar zoeken vertrouwen, service en bevestiging in de fysieke wereld. Dat maakt winkelbezoek waardevoller, en strategischer.

In de nieuwe paper van mJourney lees je hoe locatie belangrijk is in campagnes. Met inzichten van Rabobank, ElectronicPartnerr, Gamma, Makro en Woonmall Alexandrium wordt duidelijk hoe Location Based Advertising (LBA) zorgt voor meer bezoekers, hogere conversie en meetbare merkimpact.

Het geldt voor franchiseformules, owned stores of hybride modellen: locatie is de brug tussen digitaal en fysiek. Minder op bereik en massa, meer op relevantie en betekenis.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De rol en toekomst van fysieke retail
Location Based Advertising (LBA)
KPI’s, learnings en tactieken
Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Auke Boersma