-

Goed zijn voor je klant is belangrijk voor de klantrelatie, maar ook voor het werkplezier

Online marketing kan behoorlijk complex zijn. Wie hierin succes wil boeken, zorgt voor een team met een hoog kennisniveau waarbij individuele skills optimaal tot uiting komen. Zo creëer je een eenheid die werkt als een goed geoliede marketingmachine. Nou ja, zoals bij SDIM dus.

Onlinemarketingdienstverlening van maximale kwaliteit, ongeacht of dat nu om advertising, SEO, contentmarketing, social of strategie gaat; daar gaat het over bij SDIM. “De lat ligt hoog bij ons”, aldus Tijmen van Duijvenvoorde, COO, en Pieter Borst, CEO. Met een team van vijftig collega’s werkt het Haarlemse bureau voor e-commerce voor B2B-partijen en non-profitbedrijven tot aan internationale organisaties en merken. Tijmen en Pieter zien het hoge niveau als voorwaarde om als onlinemarketingbureau hun opdrachtgevers nóg succesvoller te kunnen maken. Het team biedt daarbij ondersteuning over de gehele onlinemarketingfunnel, van strategie tot retentie, van awareness tot aankoop.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!