-

‘We helpen klanten verder in hun digitale transformatie’

Met trots kijken de drie directeuren van Netvlies terug op het afgelopen jaar waarin het bedrijf zichzelf herontdekte en zijn ambities, propositie en strategie aanscherpte. “Onze nieuwe pay-off sluit hier perfect bij aan: neem voorsprong.”

Strategisch, cocreatief en realistisch. Dat zijn de termen waarmee klanten Netvlies typeren. Het bedrijf ondersteunt organisaties in hun digitale transformatie vanuit drie pijlers: strategie, technologie en marketing. Jochem Vlemmix: “We helpen klanten om een voorsprong te nemen. Als strategisch sparringpartner voor klanten stellen we kritische vragen, inspireren we en zetten we sámen met de klant een stip op de horizon. We geloven niet dat wijzelf alle wijsheid in pacht hebben, maar kruipen juist dicht tegen onze klanten aan. Zij brengen de kennis en expertise vanuit hun organisatie mee en wij vullen die aan met de kennis en ervaring uit onze multidisciplinaire teams.” 

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!