-

Omnichannel content is meer dan hergebruik: het moet zich telkens aanpassen aan de context

Data was jarenlang topprioriteit voor een 360-graden-klantbeeld, targeting en actionable insights. “Met de huidige hoeveelheden informatie en data kunnen we optimaal inspelen op de klant(reis). Bezoekers verwachten content die bijdraagt aan hun customer journey in elk kanaal.”

Het verbeteren van online ervaringen draaide lang om data, veel data. Nu organisaties beschikken over die enorme hoeveelheden data, stijgt het belang van aansprekende content in de juiste context. Contentafdelingen worstelen echter met die enorme uitdaging om hierin te voorzien. “Met Engatta, onze nieuwste innovatie, kun je datagedreven content creëren en omnichannel aanbieden in de context van je bezoekers.” CEO Willem Rossieau kan, nu Engatta klaar is voor introductie, amper wachten om dit groots te delen. “Daarnaast wordt contentcreatie veel slimmer en effectiever. De behoefte aan aansprekende en aantrekkelijke content is zo groot, dat het noodzakelijk is om het contentproces veel beter te ondersteunen. Engatta maakt dit mogelijk.” 

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!