Bekijk

Bekijk
0
2.4k

Hoe de webshop van Betersport harder is gaan lopen door het inzetten innovatieve campagnes

Tijdens dit webinar gaan we in op hoe de webshop van Betersport is gegroeid. Het leren kennen van de klant en op basis van data de juiste persoonlijke aanbevelingen doen was een grote wens van BeterSport. En met zo’n breed assortiment wil je je klant ook graag online assisteren in de zoektocht naar het juiste product.

Waarom heeft Betersport gekozen voor een CDP, waarom voor Datatrics en wat was de behoefte? Op deze vragen geeft Thomas antwoord. Tevens gaat hij in op hoe hij gebruik heeft gemaakt van het customer data platform. Zowel on-site in customer journeys en campagnes, het vergroten van de ROAS in Facebook en Google en het gericht mailen van gebruikers op basis van de waarde die ze vertegenwoordigen.

Daarnaast maakt Betersport gebruik van een nieuwe feature van Datatrics: de conversational campaign. Deze kan gebruikt worden als Shopping Assistant door het doen van gerichte productaanbevelingen of voor profielverrijking.

Thema’s van het webinar:
  • De groei van Betersport.
  • Het vergroten van de conversie door het doen van gerichte aanbevelingen.
  • De meerwaarde van Datatrics in advertentiekanalen en e-mail.
Sprekers:
  • Thomas Evers – Head of Marketing & Development bij Betersport. Thomas is als Head of Marketing & Development eind verantwoordelijke voor o.a. alle marketing gerelateerde zaken, daarnaast is hij ook lid van het MT. Inmiddels 6,5 jaar actief binnen Betersport, waar hij is gestart als de eerste fulltime online marketeer van de organisatie. Nu 6,5 jaar verder is het team gegroeid naar 9 full-timers binnen Marketing & Development.
  • Martijn Bannink – Customer Success Specialist bij Datatrics.Met meer dan 10 jaar ervaring in digital marketing en e-commerce fungeert Martijn als sparringpartner en kijkt als marketeer altijd naar de kansen die er liggen. In zijn rol als Customer Success Specialist bij Datatrics is hij er verantwoordelijk voor dat klanten succesvol en optimaal gebruik maken van het Datatrics platform.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie