Deel dit artikel
-

2organize nieuwe e-mailpartner Thomas Cook

Het Rotterdamse 2organize is de nieuwe technische en strategische partner voor reisbedrijf Thomas Cook. Het bedrijf moet helpen om e-mailcommunicatie een geïntegreerd onderdeel te maken van alle klantgerichte uitingen.

Het reisbedrijf beëindigt daarmee de samenwerking met Veritate. Het contract met 2organize geeft geen vaste looptijd. De omvang, in financiële termen, is niet bekend gemaakt.

De woordvoerster van Thomas Cook: "Zeker partijen in de reisindustrie moeten zich blijven ontwikkelen", vanwege de zeer zware concurrentie in dit segment. "E-mail is belangrijk en wordt steeds belangrijker. Met deze nieuwe partner streven we naar meer integratie van alle marketingcampagnes. 2organize is specialist op het gebied van cross channel direct marketing. En Thomas Cook wil vanuit een nieuwe klantfocus groeien in haar multichannel marketingcampagnes".

Het reisbedrijf probeert verfijnde profielen van zijn klanten op te bouwen en op basis van persoonskenmerken relevante e-mails te versturen. "We gaan van een tweewekelijkse mails naar campagnematig mailen. Klantgegevens verzamelen we op basis van het klik- en opengedrag bij e-mails en later ook gedragingen op het web", lichten marketeers Remon van den Berg en Linda Offerman toe.

Thomas Cook is ook eigenaar van de merken Vrij Uit en Neckermann.

Eind 2009 hield huurde het reeds mediabedrijf Clansman in om met een eenmalige actie zijn e-mailbestand te laten groeien. Met de actie ‘Trek een Baard‘, wierven ze rond Sinterklaas 335.000 nieuwe inschrijvingen op de algemene e-mailnieuwsbrief van Thomas Cook.

Foto: namullim (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Karin de Beer

Gefeliciteerd met jullie keuze! 2Organize is een zeer kundige en professionele partij om de complexe marketingvraagstukken gezamenlijk invulling te gaan geven. Veel plezier met de samenwerking, het bevalt ons heel erg goed.  Karin de BeerNS Hispeed

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond