Deel dit artikel
-

Martijn van der Zee (Air France-KLM) innovatiefste e-commerceprofessional

De meest innovatieve e-commerceprofessional van Nederland, daarom draait de toplijst Emerce E-commerce 10Het gaat hierbij om personen die het vak in het afgelopen jaar vooruit hebben gebracht door de grenzen ervan op te zoeken, dan wel de online business nieuwe impulsen te geven. Van vernieuwende webshops tot grensverleggende e-commerceconcepten.

Na de vele reacties bij het mede samenstellen van de longlist en de ruim elfhonderd unieke stemmen op de shortlist, is de winnaar bekend:

Martijn van der Zee – 22,6%
SVP E-commerce Air France-KLM

Victor van Tol – 16,6%
Medeoprichter en Managing Director SnappCar

Boudewijn van Nieuwenhuijzen – 16,1%
Hoofd E-commerce HEMA

Kees Verpalen – 16,0%
Eigenaar en CEO Beslist.nl

Symen Jansma – 12,7%
Medeoprichter en co-CEO Travelbird

Valentijn Bras – 12,2%
Oprichter en CEO Scoupy

Thomas Brinkman – 10,1%
Oprichter en Directeur MyOrder

Antoine Brouwer – 7,0%
VP Marketing & Multichannel Media Markt-Saturn Nederland

Steven Bakker – 4,9%
CEO BAS Group

10 Korstiaan Zandvliet – 4,1%
Oprichter en CEO Symbid

In het juninummer van Emerce magazine een duo-interview met de Van der Zee en de nummer twee, Victor van Tol.

(Note: De shortlist-enquête is verstuurd naar alle abonnees van Emerce-magazine en lezers van de digitale Emerce-nieuwsbrief. Er kon eenmalig worden gestemd op maximaal drie personen. Hierdoor is de optelsom van de percentages in de toplijst hoger dan honderd procent. Er zijn ruim 1100 unieke stemmen uitgebracht.)

Met dank aan: Multiscope

Foto: alek

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond