Deel dit artikel
-

AdRepublic wordt Next Day Media

Online reclamenetwerk AdRepublic neemt na een organisationele verandering een nieuwe naam aan: Next Day Media.

Het ‘nieuwe bedrijf’ is ook verhuisd en heeft een pand betrokken in Amsterdam Noord.

AdRepublic was een joint venture tussen Just Premium en Digital Enterprises. Eerstgenoemde richtte zich op rich media-reclame, AdRepublic op online reclame volgens IAB-standaarden. De samenwerking tussen de twee aandeelhouders leverde niet op wat gehoopt en vorige maand verwierf Digital Enterprises alle aandelen.

Next Day Media is een stuk volwassener geworden en speelt steeds sneller in op de ontwikkelingen die er spelen in de markt. We zien dit ook echt als een nieuwe start waarin we in een nieuw kantoor vol vertrouwen gaan werken aan een nog betere propositie naar onze klanten toe”, aldus Melvin Bostelaar. Hij is met Pascal Batelaan operationeel eindverantwoordelijk voor het bedrijf.

Dat valt nu volledig onder Digital Enterprises. Deze onderneming is een, in eigen woorden, managed operated investment firm. Het exploiteert salesnetwerken, technologie, meerdere websites en een paar online diensten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond