Albert Heijn breidt samenwerking met Deliveroo en Thuisbezorgd.nl uit

Albert Heijn breidt de samenwerking met Thuisbezorgd.nl en Deliveroo uit met de thuisbezorging van de dagelijkse boodschappen. Klanten kunnen voortaan kiezen uit een assortiment van meer dan 1200 vertrouwde producten.
De bedoeling is dat de boodschappen binnen ongeveer dertig minuten op de fiets worden thuisbezorgd. Op deze manier wil het Ahold concern verser, gevarieerder en gezonder assortiment aanbieden zoals verspakketten en pureersoepen.
Het assortiment bestaat dan ook uit een uitgebreide keuze aan biologische artikelen en producten met een A/B Nutri-Score.
De boodschappen worden in de winkel verzameld en door een bezorger van Thuisbezorgd.nl of Deliveroo bij klanten thuisbezorgd. Albert Heijn start volgende week met bezorgen vanuit twee winkels in Amsterdam.
Albert Heijn ziet jaarlijks een forse groei in online boodschappen doen. In 2021 werd bij e-commerce bijna 35 procent omzetgroei gerealiseerd. Met de opening van het achtste Home Shop Center in Roosendaal, de groei van AH Compact naar meer dan vijftig steden en de uitbreiding van de thuisbezorgmogelijkheden in samenwerking met Deliveroo en Thuisbezorgd.nl schroeft Albert Heijn de bezorgmogelijkheden en -capaciteit verder op.
La Place kondigt vandaag de uitbreiding van haar thuisbezorging uit via Uber Eats. Klanten kunnen een gezonde lunch met verse broodjes, sapjes en salades tot ‘sweet treats’ en hartige snacks laten thuisbezorgen.
Door deze samenwerking met Uber Eats wordt de thuisbezorgservice van La Place uitgebreid van drie naar acht steden: Den Bosch Arena, Eindhoven Piazza, Rotterdam Alexandrium, Rotterdam Forum, Amsterdam Kalverstraat, Den Haag CS, Nijmegen en Bergen op Zoom De Parade.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond