Deel dit artikel
-

Baptiest Coopmans CEO, Bert Groenewegen CFO nieuwe Ziggo

Baptiest Coopmans wordt CEO en Bert Groenewegen CFO van het nieuwe combinatie Ziggo UPC. Dat maakt moeder Liberty Global bekend. Ook is een  bod uitgebracht op de uitstaande aandelen Ziggo, die nog niet in het bezit zijn van Liberty Global.

Coopmans (1965) was lid van de Raad van Bestuur van KPN van 2006 tot 2012 en actief als Managing Director KPN Nederland en Managing Director Consumentenmarkt. Voor 2006 was hij jaren actief in diverse functies bij Unilever. Sinds juni 2013 is Coopmans algemeen directeur van UPC Nederland.

Groenewegen (1964, foto boven) was van 2005 tot en met 2009 Chief Financial Officer en later Chief Executive Officer bij PCM Uitgevers. Vóór 2005 werkte hij bij General Atlantic en bij Exact Software, waarvan bij de laatste grotendeels als Chief Financial Officer. Sinds maart 2010 is hij Chief Financial Officer van Ziggo.

De fusie tussen kabelaars UPC en Ziggo, met in totaal 10,8 miljoen abonnees, moet nog worden beoordeeld voor de EU.

Deel dit bericht

2 Reacties

Margo

Via een monteur van Ziggo heb ik dinsdag 6 sept. een vervangende Horizon gekregen (een vervangende dus) geen nieuwe maar een gerepareerde.
Dezelfde avond had ik roze- blauw of groen beeld direct gebeld 26 sept. kan er een monteur komen weer met een gebruikt apparaat.
Ik zit dus weken zonder tv, zij vragen jouw het hemd van het lijf om service te verbeteren over welke service zouden ze het hebben?
In februari heb ik twee mobiele aansluitingen aangevraagd na vele telefoontjes gaat de overname per 1 okt. waarschijnlijk door, je krijgt te horen dat het nummer niet vrij gegeven word maar bij het andere bedrijf beweren ze bij navraag van wel.
De mensen achter de telefoon zijn met handen en voeten gebonden en kunnen weinig doen.
Het salaris van de top is mega groot door de terreur die door managers word doorgevoerd om zowel medewerkers met handen en voeten te binden en klanten een hoop te beloven maar niet na te komen, omdat zij de macht hebben iedereen na hun pijpen te laten dansen.
Wanneer zou de tijd terug komen dat klanten beloont worden door service te verlenen? Niet zolang managers aan de touwen trekken, die hebben maar een doel hun zakken vullen over de rug van de klant omdat zij daarvoor de macht hebben.
Ik spreek schande over de behandeling bij ziggo hoe groter hoe slechter, nog nooit is groter beter geworden, omdat het onbestuurbaar is, dat blijkt bij alles in de maatschappij waarbij managers hun intrede doen die medewerkers kleineren en klanten beschouwen als bron van inkomsten en daar nog schandalig veel voor voor betaald krijgen terwijl er niks positiefs uit voortkomt.

J.Buijtendijk - 1948

Geachte directie Ziggo,

Veertien dagen problemen met horizon. 10 dagen geleden andere gekregen (zogenaamd nieuw).
Dus niet.Maar ja 24 uur installeren dus niet. Na 72 uur installeren dus niet.Na 7 medewerkers allemaal aardig maar iedereen had weer andere oplossing dus niet.Televisie aan en dan even geduld aub. inmiddels 15 minuten afspraak weer monteur maandag 30 januari tussen 1200 en 1800 uur dus niet.Had nog zo gezegd dat ik in zoetermeer om 12.10 borstonderzoek had in de beruchte bus geen probleem want vorige keer donderdags was afspraak tussen 8.00 en 13.00 uur.Monteur was er om half 1.Ach als klant beetje flexible. Dus mijn afspraak 30/1/2017 kan niet doorgaan en belde weer naar Ziggo nr 8 aan de lijn weer het hele verhaal mijn geduld is op en lijkt mij vrij logisch maar Dion Lassau kon dat naar mijn mening niet vatten. Hoop dat gesprek is opgenomen.Ik wil probleem opgelost hebben en niet ik moet daar achterheen zitten maar jullie.
Trouwens waarom moet ik geboortedatum van de ene wel zeggen terwijl de ander zegt onzin.
Los het op aub!!!!!

José Buijtendijk 06/21835718

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond