Deel dit artikel
-

Nieuw RTB-merk cStrong uit ‘onvrede’

Veronique Swinkels en Liset van Doorn lanceren cStrong, een nieuwe specialist in automated trading. De beide ondernemers vinden dat het huidige aanbod van display advertising niet de gewenste service biedt. De bestaande partijen zijn met name technisch gedreven en niet gericht op heldere communicatie. Hierdoor moet er elke keer een enorme vertaalslag naar de klant worden gemaakt.

cStrong streeft naar een transparante manier van zakendoen voor opdrachtgevers, zo laat het bedrijf weten. ‘Wij werken toe naar een online omgeving die niet alleen transparant is voor onze klanten, maar ook voor consumenten. Consumenten hebben steeds meer invloed op welke informatie ze real time willen ontvangen van organisaties. Dat verandert onze business enorm.’

Maximale conversie bereik je niet alleen met goede mediainkoop, dus adviseert men ook over de creatieve invulling van de campagnes. Met de learnings van eigen campagnes, bijvoorbeeld door A/B-testing, kan men voor de klant specifieke doelgroepprofielen maken.

Veronique Swinkels is directeur BBK/Door Vriendschap Sterker, het fullservice communicatiebureau voor maatschappelijke merken waar ook Liset van Doorn, directeur cStrong, al drie jaar aan verbonden is.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond