Deel dit artikel
-

Bezorger Budbee: pakketjes standaard bij voordeur

De nieuwe bezorgdienst Budbee, werkend voor vijftig webwinkels, heeft ‘bij de deur neerzetten’ als standaard bezorgmethode geactiveerd. Consumenten omarmen het.

“Sinds we op 13 maart effectief zijn met deze maatregel rondom het coronavirus zien we we dat dit vier keer zo hoog is als hiervoor”, zegt Jørgen Höppener. Hij leidt de lokale tak van Budbee, een van oorsprong Zweedse organisatie.

De onderneming bezorgt enkel in de avonduren. Daarvoor zet het nu de capaciteit van bestaande bezorgers in, maar het gaat net als op de thuismarkt een eigen vloot opbouwen. Consumenten worden via een app tot op de minuut op de hoogte gehouden van wanneer hun pakje arriveert.

Sinds de coronamaatregel actief is, plaatsten bezorgers bestellingen bij de deur. De consument krijgt direct een sms met een foto van de bestelling en kan meteen, zonder menselijk contact, de bestelling ophalen.

Deel dit bericht

1 Reactie

jan kamminga

Een slechtere bezorgservice dan Budbee is niet denkbaar. Diverse aankondigingen van bezorging (3) na de opgegeven termijn van levering. Even zovele berichten van annulering.
Twee extra dagen op het bezorgadres gebleven in de hoop dat alsnog zou worden bezorgd.

Mijn aankopen bij Zalando of eventuele andere leveranciers zullen in het vervolg geschieden onder het voorbehoud dat Budbee niet wordt ingeschakeld.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond