Bol.com breidt online speciaalzaak Mooi & Gezond uit
Bol.com heeft in zijn online speciaalzaak Mooi & Gezond een aparte parfumerie-omgeving gecreëerd voor luxe beauty-artikelen. Luxe etalages, ‘branded boutiques’ en vernieuwde thema- en inspiratiepagina’s maken de parfumerie tot een echt ‘walhalla’ voor beautylovers, zegt de online retailer.
In 2012 opende bol.com de winkel Mooi & Gezond waarmee consumenten toegang kregen tot het grootste online assortiment drogisterij- en parfumerieartikelen van Nederland en België. De winkel heeft inmiddels meer dan 600.000 actieve klanten.
Klanten kunnen kiezen uit meer dan 1800 merken, waaronder ook niche-artikelen en salonmerken, zoals Absolution en L’Anza. De meest luxe merken krijgen extra aandacht in de merketalages en ‘branded boutique’.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Trudy van der Horst
Top site! Wat een diversiteit!