Deel dit artikel
-

Center Parcs breidt influencer marketing activiteiten uit

Center Parcs voor 2019 haar internationale influencer marketing activiteiten uit, met een vertaling van de ‘Zeg ja tegen wat ertoe doet’ merkstrategie die Center Parcs begin 2018 lanceerde.

Afgelopen seizoen werd door influencers al ‘unieke content’ gecreëerd op Instagram, Facebook, YouTube en longreads in blogs. Daarbij werden bijvoorbeeld Instagram Stories ingezet om direct te kunnen verwijzen naar een campagnepagina of aanbieding.

Toonaangevende ‘mom bloggers’ als @dehuismuts (NL), @haaikie (BE) en @nina_lessia (DE) bezochten een van de 24 parken en deelden hun unieke ervaring.

De aanstaande influencer campagne is deels een vertaling van de ‘Zeg ja tegen wat ertoe doet’ merkstrategie die Center Parcs begin 2018 lanceerde. Daarnaast lanceren Center Parcs en partner makers/creators voor het eerst een stand alone influencer campagne in Nederland en België: #ookditiscenterparcs. Hiermee wil Center Parcs de diversiteit van alle parken benadrukken.

Voor Duitsland wordt de influencer strategie een doorvertaling van de nieuwe merkbelofte, die binnenkort bekend wordt gemaakt.

Aankomend seizoen wil Center Parcs nog meer nieuwe media omarmen; onder andere met podcasts, Spotify playlists en persoonlijke WhatsApp updates tijdens de verblijven.

Deel dit bericht

4 Reacties

Barb

Influencer marketing is nep marketing. Je wil echt reviews van parken geen ‘lollige’ over de top video’s waarin geen enkel puntje van kritiek aanwezig is. Zeer slechte ontwikkeling.

Anon

Wat een armoe

MamaPlaneet

Influencer marketing is zeker niet alleen positief. Het is wel zo dat niemand een negatief review leest. Mocht je review echt alleen maar negatief zijn dan komt dat vaak niet eens online omdat bedrijven dat tegenhouden. Verder stimuleren steeds meer bedrijven eerlijke reviews met nadruk op positief. En al stimuleren bedrijven dat niet, mijn reviews zullen altijd eerlijk zijn.

Kees

Ik heb zelfs nog nooit overwogen om naar Center Parcs te gaan. Het moet wel een heel goeie influencer zijn die mij naar Center Parcs krijgt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond