Deel dit artikel
-

Coinbase-app en site offline door Super Bowl-reclame

Als er één commercial was tijdens de Super Bowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.

De site en app van Coinbase vloog even helemaal uit zijn voegen tijdens Super Bowl 56. Er kwam zo veel verkeer binnen, dat de servers het niet trokken.

Zestig seconden lang was er enkel een stuiterende QR-code te zien. Misschien uit automatisme, want ingeslepen gedrag, trokken kijkers massaal hun telefoon. Ze scanden een QR en wisten niet eens wiens.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Aan de andere kant van de QR-code stond een actiepagina klaar van cryptowisselkantoor Coinbase. Iedereen die zich daar als nieuwe klant registreert, krijgt voor 15 dollar bitcoin.

Een aantal andere commercials van online bedrijven:

Disney+

Netflix

Amazon (2x)

Expedia

Booking.com

Uber EATS

T-Mobile (2x)

eToro

Cryptoplatform FTX

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond