Deel dit artikel
-

Dept introduceert alles-in-één martechplatform voor merken

Dept introduceert Ada by Dept, een eigen marketingtechnologieplatform dat is ontworpen om merken te ondersteunen met hun digitale activiteiten.

Ada by Dept is gebouwd met de ervaringen van ruim duizend Depsters. Het biedt mogelijkheden voor hutomatiseren van grootschalige digitale campagnes en herhalende activiteiten, het ontdekken van inzichten door databronnen te combineren voor betere doelgroepanalyses, targeting en besluitvorming bij alle digitale touchpoints en het versnellen van groei door middel van AI en machine learning.

Ada by Dept gebruikt data van miljoenen advertenties om resultaten voor search, social, TV en marketplaces te verbeteren.

Merken die al gebruik maken van data- en martech-oplossingen van Dept zijn onder andere Rituals, Philips, Just Eat Takeaway, Ralph Lauren, AXA, Douglas, Nivea, en Dextro Energy, Ralph Lauren, AXA, Douglas, Nivea, en Dextro Energy.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond