Deel dit artikel
-

Dept wordt lead agency voor bol.com

Dept wordt de zogeheten ‘lead agency’ voor retailer bol.com. Daaraan ging een uitgebreide bureau-oriëntatie vooraf.

Dept wordt verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de merkstrategie en het realiseren van creatieve en impactvolle campagnes, zowel online als offline.

Ook zal het bureau mede de richting bepalen voor de andere bureaus waar bol.com mee samenwerkt waaronder VICE, Wavemaker (Nederland) en Initiative (België). Voor de Vlaamse doorvertaling werkt Dept samen met partner-bureau Gents.

Dept en bol.com zijn geen onbekenden voor elkaar. Het bureau verzorgde al de social content en de digitale campagnes.

Bol.com startte in het voorjaar van 2018 een bureau-oriëntatie. Boukje Taphoorn, directeur Marketing van bol.com, vond het tijd voor een volgende fase. ‘Samenwerken met een nieuw bureau waarbij we met elkaar de toon blijven zetten in marketing.’

 

Dit bericht is 7 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond