Deel dit artikel
-

Diederik Hoekstra nieuwe hoofd marketing VPRO

Diederik Hoekstra (43) is het nieuwe afdelingshoofd publiek & marketing van de VPRO. Carly Renwarin (36) volgt Hoekstra op als teamleider marcom VPRO. Hoekstra was hiervoor teamleider marcom en heeft de afgelopen elf jaar in verschillende functies voor de VPRO gewerkt.

De afdeling publiek & marketing van de VPRO bestaat uit de teams marcom, online bereik en interactie en customer relationship management. Samen met de hoofdredactie en de zakelijk leiding is Hoekstra verantwoordelijk voor het versterken van de multimediale koers van de VPRO en het opbouwen van de nieuwe multimediale redacties.

Renwarin is als teamleider marcom per januari verantwoordelijk voor het optimaal onder de aandacht brengen van de VPRO-programmering met campagnes, perscommunicatie en verbetering van aanwezigheid van de VPRO.

Carly Renwarin was hiervoor hoofd marketing, publiciteit & ticketing van Paradiso in Amsterdam. In 2018 jaar was ze betrokken bij de organisatie van 50 jaar Paradiso.

Deel dit bericht

2 Reacties

Paul van Toor

Beste Diederik, gefeliciteerd met je nieuwe functie! Succes! Wees je een beetje aardig voor m’n zusje, ha!
Paul van Toor.

diederik - VPRO

Haha, Paul, dank voor de felicitatie. Ik ben altijd aardig voor je zus. Ze doet goed werk!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond