Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live!: van prijswinnaars tot f*ck ups

Donderdag 27 juni vindt in de Beurs van Berlage weer Digital Marketing Live! plaats. Het ramvolle programma belooft netwerken en inspiratie. Niet alleen door mooie cases, maar juist ook het delen van f*ck ups.

Iets na half elf, bijvoorbeeld, zitten vertegenwoordigers van Disney, Divimove en Haegens Media (Marit zelf) al in een paneldiscussie met de titel ‘The influencer marketing f*ck up summit’. Daarin delen de experts bloopers en uitglijers zodat de media-industrie leert wat ze vooral niet moet doen.

Ronald van Schaik van Kaliber uit Utrecht deelt vanuit zíjn perspectief de f*ck ups die hij tegenkomt, maar dan op het gebied van innovatie. Hij laat zien dat het niet altijd slecht is als alles in de soep loopt of niet helemaal zoals gepland.

Daarnaast biedt Digital Marketing Live! verdeeld over zeven podia de hele dag door verhalen over marketing, veel over inhoud en learnings over distributie (chat, mail, programmatic, etc.) voor tweeduizend bezoekers.

Wie zich over een bepaald onderwerp wil laten bijspijkeren in compacte, kennisintensieve sessies kan terecht bij een van de vele zogeheten roundtables. Een expert zit daar een korte kennissessie voor. Aanschuiven kan zonder afspraak.

’s Avonds worden in de Beurs van Berlage tijdens een galadiner de Dutch Interactive Awards uitgereikt.

*) Zie ook: foto’s van DML! 2018

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond