Deel dit artikel
-

DPDgroup lanceert campagne #LawsOfDelivery

DPDgroup heeft de hulp ingeroepen van de Britse filmregisseur Simon Levene voor zijn nieuwe online campagne #LawsOfDelivery. Daarin staan de diensten die DPDgroup ontwikkeld heeft om online aankopen te vergemakkelijken in de schijnwerpers: Predict, Pickup, Live-Tracking en retouroplossingen.

De campagne is met name bedoeld voor 18- tot 39-jarigen in twintig landen, een potentieel van 75 miljoen online kopers in Europa.

Om het aantal ‘snackmomenten’ op digitale media te vergroten, is gekozen voor grappige formats, waarin de dagelijkse ervaringen van klanten worden uitgelicht.

De pan-Europese campagne kan op sociale media gevolgd worden via #LawsOfDelivery. De campagne loopt van 23 april tot half juni.

De campagne is geproduceerd door Supper. De inkoop van media was in handen van Starcom.

Dit bericht is 8 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond