Eduard de Wilde hoofd e-commerce bij DDB & Tribal Amsterdam
DDB & Tribal Amsterdam heeft Eduard de Wilde aangesteld als de nieuwe hoofd e-commerce. De Wilde staat aan het roer van de uitbreiding van het huidige aanbod aan e-commerce diensten bij het bureau.
Innovatie in retail en ecommerce is een belangrijk onderwerp, zo laat Jacco ter Schegget, managing partner bij DDB & Tribal Amsterdam, in een persverklaring weten.
Eduard de Wilde heeft uiteenlopende bedrijven en merken geadviseerd, waaronder ABN AMRO Bank, Wehkamp, Ahold, Danone Group en Pon Automotive. Tot voor kort werkte hij nog bij igitaal strategie- en designbureau Jungle Minds. Daarvoor heeft hij 15 jaar ervaring opgedaan bij VODW Marketing, waarvan vijf jaar als Managing Partner. De Wilde ook meerdere jaren op rij juryvoorzitter van de Thuiswinkel-awards.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Rick Maresch
Gefeliciteerd Eduard. Van beiden een erg goede keuze.
Albert Prins
Eduard, gefeliciteerd.
Albert Prins