Deel dit artikel
-

‘Eerste Clubhouse-campagne in Nederlandse straatbeeld’

Clear Channel claimt de allereerste Clubhouse campagne in het Nederlandse straatbeeld. In Utrecht draait op de digitale schermen van Clear Channel een campagne voor een evenement op de sociale app Clubhouse.

De campagne vestigt de aandacht op Tom Jessen (t-talks) die samen met Frits Wester (politiek verslaggever RTL) elke week over de Tweede Kamerverkiezingen praat. Met een activatiecode kunnen voorbijgangers een herinnering instellen voor het event.

De huidige campagne is de eerste Nederlandse Digital Out-of-Home campagne voor een evenement op Clubhouse, zegt Clear Channel. Voor zover bekend is er ook wereldwijd nog geen vergelijkbare campagne.

Ruim 1 miljoen Nederlanders gebruiken Clubhouse, zo meldde MeMo² deze week op basis van eigen onderzoek. Met een maandbereik van meer dan 8 procent zijn met name de mannelijke jongeren verantwoordelijk voor de snelle adoptie van het audioplatform.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond