Deel dit artikel
-

Eerste interactieve LinkedIn-campagne trekt 147.500 bezoekers

LinkedUit, de campagne van Volkswagen op LinkedIn, heeft in zes weken 147.500 bezoekers getrokken. Het aantal spelers, onderdeel van de campagne, kwam uit op 16.500. Er werden 27.850 battles gestreden. (meer…)

Deel dit bericht

4 Reacties

BL@@T

Lijkt me nou niet echt heel erg succesvol als ik die cijfers zo lees. een lullige 400 bezoekers per dag een waarschijnlijk een flinke investering gezien de reclame campagnes op de radio. Hoe heeft dit geld opgeleverd? Hadden ze dat geld niet beter in een goede website met degelijke SEO aanpak kunnen steken voor het tienvoudige resultaat?

Jannemiek - Emerce

@BL@@T Er is een 4 weggevallen. Dus niet 17.500, maar 147.500 bezoekers in zes weken. Toch net even wat meer.

BL@@T

Kijk dat verklaart een hoop, dan zijn het redelijke aantallen te noemen, en natuurlijk een interessante test case 🙂

wouter

@ Bl@@t: Had je het artikel wel gelezen voordat je reageerde? In de tekst staat namelijk ook 147.500…en bovendien: als je 16.500 deelnemers hebt, is het bijna onmogelijk dat je 17.500 bezoekers hebt. Dan zou iedereen moeten meedoen en dat gebeurt nooit.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond