Lot Keijzer vervult nieuwe functie bij LinkedIn
Lot Keijzer, eerder managing director van Twist, onderdeel van Kobalt, maakt de overstap naar LinkedIn om daar de functie van marketing director Benelux te gaan vervullen. (meer…)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
14 Reacties
Pieter Voogt
Zou top zijn als hierdoor eindelijk Nederlandse advertenties zouden worden goedgekeurd. Wij hebben veel klanten waarvoor dit een ‘show stopper’ is, terwijl we op zich mooie resultaten maken met onze LinkedIn Campagnes.
Pieter van Vecht
Wat een opmerkelijke keuze, omdat ik als adverteerder heb gemerkt dat Lot meer lucht dan business is. Meer vriendelijkheid dan inhoud. Jammer, want LinkedIn is in potentie zeer interessant.
Natasja Voogdt
Dat betekent dus dat Eugenie van Wiechen het veld ruimt en het net als bij Marktplaats nog geen twee jaar heeft volgehouden?!
Sjoerd
Eugenie is toch managing director (ipv marketing director)
Jannemiek - Emerce
@Natasja,
Eugenie is managing director Nederland bij LinkedIn. Ik heb het nog even nagevraagd en mij is bevestigd dat er niks bekend is over een vertrekt van Eugenie.
M. Roelofs
Lot- van harte!
LinkedIN gaat geweldig en er zit ook- met RenedG, EdoP etc een mooi team.
Natasja Voogdt
@Jannemiek: Ik heb het even nagevraagd maar je informatie klopt niet. Het vertrek van Eugenie is vorige week al intern bij LinkedIn aangekondigd!
Jannemiek - Emerce
@Natasja, Bedankt voor de informatie. Mij is vanmiddag iets anders verteld. Niet netjes dus. Ik bel er morgen nog even achteraan en zal het artikel dan updaten.
martin
Grappig dat je in de online media gewoon weer marketing director kan worden bij een toonaangevende publisher, nadat je toch op z’n minst medeverantwoordelijk bent geweest voor het falen van Twist/Kobalt digitaal.
Marcel Vogels
Wees blij dat Linkedin kiest voor een Nederlandse Manager. Volgens mij een meer dan terechte keuze. Zeker weten dat Lot hier een groot succes van gaat maken. Juiste netwerk, juiste inzicht, juiste drive.
Sjoerd
@Marcel: Uh LinkedIn is toch al een succes? (of hoop je extra omzet te realiseren door dit te zeggen?)
Bert Vlierdrop
Het gaat hier gewoon het optimaliseren van advertentie inkomsten. Dat is een simpele invuloefening door er een poppetje neer te zetten die de lokale markt kent. Dit soort mensen met deze functies hebben niets met linkedin als product te maken.
En over de nieuwe toepassingen die ze bedenkt voor adverteerders; het hoofdkantoor in de US zal er hartelijk om lachen. Ga maar gewoon advertenties verkopen, succes maken doen zij wel.
Roger Vierhuijzen
Deze ‘marketing director’ moet kennelijk ook nog gemanaged worden door een ‘head of marketing’, of andersom, dat is niet helemaal duidelijk als je beide profielen checkt op Linkedin.. En dat allemaal voor een NL verkoopkantoortje van Linkedin. Best hilarisch eigenlijk.
Luc van Zelst
Hopelijk ondervindt ze niet teveel hinder van het ‘wachtwoorden’ ongelukje van afgelopen week.