Deel dit artikel
-

Eerste sprekers aangekondigd voor Emerce Performance

Maarten Naaijkens van Upcoming, Jeroen Brouwer van Tweakers en Maurice Coulier van Kieskeurig.nl zijn de eerste namen van sprekers van Emerce Performance, het evenement voor de laatste ontwikkelingen op het gebied van online adverteren.

Naaijkens, tevens marketing directeur bij Hyves, zal de banner dood verklaren en een ode brengen aan de zogenoemde ‘native ad’, die niet irriteert.

Maurice Coulier, met ruim tien jaar ervaring op het gebied van lead generation, concentreert zich op het onderwerp vergelijken versus vinden. Sinds 1 januari is Maurice commercieel verantwoordelijk voor alle titels in het Comparison cluster van Sanoma, waaronder Kieskeurig.nl, Kieskeurig.be, Energieprijzen.nl en Fashionchick.nl.

Jeroen Brouwer van het techblog Tweakers legt uit hoe je marketing kunt bedrijven op online gemeenschappen.

Emerce Performance wordt net als vorige keer gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam, en wel op 21 november.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond