Deel dit artikel
-

Ook Expedia ziet markt aantrekken

Net als andere online reisorganisaties publiceerde Expedia Group donderdag nabeurs beter dan verwachte resultaten voor het tweede kwartaal.

De omzet bedroeg 3,2 miljard dollar, een stijging van meer dan 50 procent ten opzichte van het tweede kwartaal vorig jaar, en een stijging van 1% ten opzichte van 2019, het laatste vergelijkbare kwartaal voor de pandemie.

De brutoboekingen bedroegen 26,1 miljard, een stijging van 26 procent ten opzichte van 20,8 miljard een jaar geleden.

Het nettoverlies was nog altijd 185 miljoen dollar, tegen een verlies van 301 miljoen dollar een jaar eerder.

Expedia Group, met het hoofdkantoor aan de waterkant van Seattle, omvat reismerken zoals vrbo, Orbitz, Hotwire, Trivago, Hotels.com en Egencia naast het vlaggenschip Expedia.com.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond