Expert plaatst oproep aan alle creatieve bureaus

Retailer Expert verspreidt een video-oproep waarin ze álle creatieve bureaus van Nederland, groot én klein, uitdagen zich te melden. Daarmee draait Expert het traditionele wervingsproces om. Bureaus pitchen niet bij Expert, Expert pitcht bij de bureaus.
‘We weten zelf heel goed wie we zijn, waar we voor staan en wat we te bieden hebben’, zegt Daniela Sarlo, commercieel directeur van Expert.
In hun onderzoeken ziet Expert het merk hoog scoren op merkbekendheid in de 140 locaties waar een Expertwinkel gevestigd is. Er zijn echter nog zeker groeikansen. Expert wil de plek claimen van specialist in de totale markt van consumentenelektronica.
Wie de uitdaging aandurft, kan zich vóór 1 augustus melden via marketing@expert.nl. Expert stuurt de aanmelders meer informatie over de eerste voorstelronde. Uit deze eerste ronde selecteert Expert maximaal drie bureaus voor de tweede ronde, waarin ieder bureau samen met Expert een case uitwerkt.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond