Deel dit artikel
-

Framfab stopt marketingcommunicatie, ontslaat ruim dertig man

Ook de Nederlandse vestiging van Framfab, Netlinq Framfab , ontkomt niet aan een forse reorganisatie. Het bedrijf houdt op een zogenaamd 'full service' bureau te zijn, en zal zich niet langer richten op marketingcommunicatie. De door Netlinq opgestarte bedrijven Coin en Plinq worden weer afgestoten, wat betekent dat twintig mensen uit de organisatie verdwijnen. Verder hebben ruim dertig werknemers hun ontslag gekregen.

In Nederland blijven honderd werknemers over, waardoor Framfab nu bestaat uit 900 werknemers. In Nederland zal in de toekomst meer worden samengewerkt met reclame- en communicatiebureaus, zegt directeur Frank van Oirschot. De afdelingen marketingcommunicatie en integrated branding verdwijnen daamee. Netlinq Framfab bestaat zometeen uit drie 'cellen': twee voor interactieve communicatie in Rotterdam en Amsterdam en een derde divisie waarin een twintigtal experts op technisch gebied komt te werken.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!