Deel dit artikel
-

Groupon past werkwijze aan na klachten

Groupon Nederland heeft toegezegd haar werkwijze te zullen aanpassen. Klanten van Groupon weten vaak niet met wie zij een overeenkomst hebben en waar ze kunnen aankloppen met vragen of klachten.

Groupon zal ook zorgen voor een goede en goed bereikbare klantenservice, zo heeft het bedrijf toegezegd aan de Consumentenautoriteit.

Groupon biedt kortingsbonnen aan voor producten en diensten van een groot aantal bedrijven. Via onder meer ConsuWijzer ontving de Consumentenautoriteit diverse meldingen van consumenten over. Zo werd niet duidelijk bij wie klanten terecht konden met klachten over het geleverde product of de dienst, als de kortingsbon niet verzilverd kon worden of waar het product naartoe gestuurd moest worden als ze binnen de bedenktermijn van de aankoop afzagen. Nadat de Consumentenautoriteit Groupon had gewezen op haar verantwoordelijkheid, heeft het bedrijf toegezegd haar werkwijze aan te passen.

De Consumentenautoriteit zal controleren, onder andere aan de hand van klachten, of Groupon zich aan de afspraken houdt. Met deze aanpak verwacht de Consumentenautoriteit dat de consumentenproblemen in deze zaak op een snelle manier worden opgelost.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond