Deel dit artikel
-

Het Parool nieuwe klant voor Webads

Webads heeft Het Parool binnengehaald als nieuwe klant. Vanaf deze week gaat het bedrijf de advertentie-exploitatie voor Het Parool doen. Eerder deze week maakte concurrent Adlink bekend dat het Talpa en de KVNB nieuwe klanten zijn geworden.

Het Parool loopt volgens Webads voorop in ontwikkelingen in de dagbladenmarkt. “Zo stapte Het Parool als eerste dagblad over op tabloidformaat,” zo stelt Webads in een persbericht. Ook op internet heeft Het Parool volgens Webads de ambitie om voorop te lopen. Het Parool ziet WebAds als de ideale partner om, gebruik makend van de kennis, ervaring en technieken van Webads, nieuwe mogelijkheden voor adverteerders te ontwikkelen. 

“Het Parool is een krant die wil verrassen en inspireren. Naast het nieuws in Amsterdam, Nederland en de rest van wereld; sport; cultuur; economie; kunst en media, biedt Het Parool op de website ook veel tips en agenda’s voor het uitgaansleven en niet te vergeten de restaurantrecensies van Johannes van Dam. Wij zijn blij om de website-exploitatie voor Het Parool te gaan verzorgen. Wij nemen Het Parool op in ons dagbladen-channel. Adverteerders kunnen binnen dit channel snel een zeer groot bereik opbouwen, maar het is ook mogelijk zeer nauwkeurig te targeten, bijvoorbeeld op de Amsterdamse regio,” aldus directeur Tjeerd Kooij.

Webads heeft ook de Telegraaf als klant. De laatste heeft echter onlangs bekend gemaakt dat het de advertentie-exploitatie weer zelf wil gaan doen. Andere klanten van Webads zijn ID&T, IEX, Euronext, Adformatie Groep, Sanoma Uitgevers, SBS Broadcasting, MTV Networks en ZDNet.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond