Deel dit artikel
-

Hillenaar Outdoor met eerste digitale duo-mast bij Schiphol

Hillenaar Outdoor exploiteert voor het eerst in Nederland een duo van twee digitale reclamemasten, TWINS Schiphol. De dubbelzijdige masten staan langs een druk knooppunt aan de A4 bij Schiphol en worden gezamenlijk aangeboden.

Hillenaar Outdoor exploiteerde al een digitale mast langs de A4, maar nam afgelopen maand ook de nabijgelegen tweede mast over. De TWINS lopen synchroon en zijn elk voorzien van twee ledschermen met een oppervlakte van meer dan 75m2. Adverteerders kunnen nu een tweedelige uiting maken.

De masten bereiken ruim 3,4 miljoen passanten per twee weken.

Hillenaar Outdoor heeft ruim 100 digitale abri’s, billboards en masten op veelbezochte locaties. Daarnaast beheert de out-of-home exploitant meer dan 170 digitale TENQ-panelen op middelbare scholen. Met de oplevering van TWINS Schiphol beheert Hillenaar Outdoor momenteel een digitaal portfolio van meer dan twintig gemeenten. Afgelopen maand exploiteerde Hillenaar Outdoor een opvallende mast in Naarden, genaamd de ‘witte toren’. Later dit jaar volgt een digitale reclamemast in Breda.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond