H&M opent virtuele showroom

H&M heeft samen met digitaal bureau Dept een virtuele showroom ingericht. Deze biedt media, influencers en stylisten de mogelijkheid om de collectie van het merk op nieuwe manieren te ontdekken. De virtuele showroom start als pilot in de regio Centraal-Europa.
De ‘Cherish Waste’ campagne is de eerste campagne in de Virtuele Showroom. Zo worden onder meer 3D geanimeerde kledingstukken getoond.
De bezoekers in de virtuele ruimte kunnen vrij rondlopen en zelfs met andere aanwezigen praten, zowel verbaal als via een chat. Dit geeft de mogelijkheid om op elk gewenst moment contact te leggen zonder fysiek naar één van de offline showrooms van het merk af te reizen.
Daarnaast gaat deze virtuele plek potentieel ook ingezet worden voor evenementen, meetings en lanceringen voor een breder publiek.
Dept ondersteunt de showroom met strategische begeleiding en uitwerking van de gebruikerservaring.
Het aanbod beperkt zich in eerste instantie tot Nederland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Slovenië.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond