Deel dit artikel
-

Libresse lanceert Instagram-campagne Play Fearless

Hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen moeten stimuleren om zonder angst in het leven te staan.

De campagne speelt in op de populariteit van spelletjes en is geïnspireerd op het bekende Truth or dare mechanisme. Het Play Fearless-spel vindt plaats op het Instagram-kanaal @LibresseNL, waar vriendinnen elkaar in speelkaarten kunnen taggen om uitdagende opdrachten uit te voeren of bekentenissen te doen.

De campagne wordt omarmd door diverse social media-bekendheden, zoals Teske de Schepper, Veronica van Hoogdalem en DisforDazzle. Zij dagen om de week hun volgers uit met truths en dares of delen videocontent waarin zij gekke opdrachten moeten uitvoeren.

De campagne richt zich op vrouwen tussen de 16 en 24 jaar en speelt in op de kracht van vriendschappen, waarin meiden elkaar stimuleren om af en toe eens buiten hun comfort zone te treden.

Uit onderzoek van het merk blijkt dat het vooral vriendinnen zijn die voor een extra duwtje in de rug zorgen, eerder dan ouders of een liefde.

Campagne credits

Conceptcreatie en PR: Het PR Bureau
Conceptcreatie, influencer management en productie: MAAK
Copy: Vivian Sneep en Nina Aaldering
Design: Maren Bruin
Community management: Isobar

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond