Deel dit artikel
-

Investering van 35 miljoen dollar in ScribbleLive

De maker van contentmarketingsoftware ScribbleLive heeft in een nieuwe investeringsronde 35 miljoen dollar venture capital opgehaald.

In de afgelopen periode is ScribbleLive in omzet verdubbeld en heeft daar niets van de eerdere investeringen hoeven gebruiken. De huidige ronde, een zogeheten Series D, kan dan ook worden gebruikt als oorlogskas.

CEO Vincent Mifsud zegt met het nieuwe geld strategische wegen te kunnen inslaan die tot op heden niet mogelijk waren. En marktaandeel te vergroten. Daarmee kan hij op overnames doelen.

ScribbleLive wordt vooral door grote merken gebruikt om op basis van big data een contentmarketingstrategie uit te voeren. Dat gebeurt via social marketing en events maar ook productlanceringen op microsites.

ScribbleLive werkt met 1.500 klanten uit verschillende sectoren, waaronder Red Bull, Oracle, Bayer, Shell, Unilever, Deutsche Telekom en in Nederland onder meer NPO, NU.nl en VI. Het Nederlandse filiaal staat onder leiding van Peter van Dijk, die ook de belangen voor de Duitstalige markt behartigt.

Foto: Nick Page (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond