Deel dit artikel
-

Jamba start mobile in-game reclamedienst

Jamba, vooral bekend van ringtonen, is samen met innerActive Smart Media een proef gestart met een nieuwe mobile in-game reclamedienst.

Voorlopig beperkt die proef zich tot de Engelse markt. Britse abonnees van mobiele aanbieders kunnen gratis mobiele games ophalen, waaronder het bekende Cubes, die gefinancierd worden door "niet-opdringerige reclameboodschappen".

Calvin Klein, Domino's Pizza, Fox, SPIDER-MAN(TM) 3, Paramount Pictures, What's on TV, Pick Me Up, NME.COM, en eBay zijn de eerste deelnemende adverteerders.

Het is niet bekend hoe lang de proef gaat lopen en of beide bedrijven van plan zijn de dienst in heel Europa of daarbuiten te introduceren. innerActive Smart Media bestaat sinds 2005 en heeft onlangs nog een samenwerking aangekondigd met Cellcom, de grootste operator van Israël. Jamba is een joint venture van News Corp. (Rupert Murdoch) en VeriSign.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond