Deel dit artikel
-

KijkBijMij uitgebreid met MyCom

De investeerders achter het failliete Kijkshop gaan niet alleen door met het consumentenplatform KijkBijMij, ze hebben ook IT en elektronica specialist MyCom overgenomen voor een onbekend bedrag.

MyCom moet een nieuwe gemeenschap van experts aantrekken die andere consumenten van advies gaan voorzien. Via het platform kunnen consumenten via een live videoverbinding contact maken met experts voor advies. In plaats van een hoog uurloon betaalt de consument per minuut.

Door het plotseling wegvallen van Kijkshop, dat een dezer dagen failliet ging, viel er ook een gat in de dienstverlening bij KijkBijMij.

Het door Kijkshop gelanceerde platform KijkBijMij claimt ruim 100.000 gebruikers. Door MyCom als tweede platform aan de groep toe te voegen, moet het aantal gebruikers in zes maanden groeien tot een half miljoen. Het plan is om medio maart een online én in-app MyCom Expert Community te starten.

Zowel KijkBijMij als MyCom blijven gescheiden entiteiten. Wel vallen ze onder de vennootschap KijkUp van Marco Heestermans en Peter Groenewoud.

Dit bericht is 95 keer gedeeld

1 Reactie

Eric van Wijk - VvP

Een herhaling van zetten, nu met MyCom als middel om een nieuwe App verder in de markt te zetten.
Een kansloos project, welke consument gaat er nu betalen voor een “objectief” advies?!
Toch weten de mannen achter dit project deze gebakken lucht steeds weer aan de man te brengen, ook dat is een gave! Na Kijkshop te hebben gebruikt om “KijkbijMij” in de markt te zetten en Kijkshop als een lege huls in de prullenbak achter te laten is nu MyCom aan de beurt. Sterkte medewerkers van MyCom!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond