Deel dit artikel
-

Lastminute.com komt met tijdschrift

Lastminute.com gaat een tijdschrift uitbrengen. Dat heeft te maken met de herspositionering van Lastminute. Het wil aangeven dat het niet langer alleen een (online-)reisorganisatie is maar ook een lifestyle-merk.

Het tijdschrift moet mid-juli in een oplage van 100.000 stuks verschijnen en wordt in ieder geval toegestuurd aan de trouwste klanten van Lastminute.com. In het blad zullen veel lifestyle-elementen terug te vinden zijn die met reizen te maken hebben. Het moet een kwartaalblad worden van 72 pagina's.

Een voormalige redacteur van The Guardian Guide en van Hotdog krijgt de leiding over het blad. Het maken van de content wordt niet door hem en een team eigen redacteuren gedaan, maar uitbesteed aan Zone, een bedrijf dat is gespecialiseerd in het maken van content en het positioneren van merken.

Lastminute.com hoopt door een blad te lanceren de band met zijn meest loyale klanten verder te kunnen versterken. Het van oorsprong Britse online reisbureau werd eerder dit jaar nog opgeslokt door het Amerikaanse Sabre Holdings, wat ook de moeder is van Travelocity, voor een bedrag van 577 miljoen Britse pond.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond